Je několik věcí, bez kterých se v životě jen těžko obejdeme. Pokud pomineme ty, které jsou opravdu nezbytné, pak jsou na druhém stupínku takové, které nám v některých běžných situacích usnadňují život. A právě takové věci lze mnohdy docela šikovně využít k reklamním účelům.
- Jedním z takových každodenních pomocníků je i obyčejná taška.
- Šikovný designér dovede ale i z obyčejného vytvořit neobyčejné.
Potisk papírových tašek využívají firmy k reklamním účelům ve stále větším měřítku. Je to totiž reklama opravdu levná a podle zkušeností těch, co ji vyzkoušeli, velice účinná.
- Reklamní papírové tašky se hodí například pro takzvané omezené edice pro vinaře nebo výrobce piva.
- Využít je mohou i prodejci
Variant je celá řada
Papírové tašky vhodné na potisk se vyrábějí v mnoha barevných i velikostních variantách. Různé možnosti jsou i v oblasti držadel.
-
Můžete mít tašku
- s plochým uchem
- s krouceným uchem
- s textilním držadlem.
A i přesto, že se jedná „jen“ o papírovou tašku, může ve finále vypadat velice luxusně. Vždy záleží na druhu potisku a na formě, jakou chcete svou firmu a své výrobky prezentovat. Možností je opravdu mnoho.
-
Některá pravidla by ale měla platit v každém případě.
- Je nezbytné, aby bylo na první pohled jasné, jakého výrobku (jaké společnosti) se potisk týká.
- Je také bezpodmínečně nutná srozumitelnost sdělení.
- Pokud máte v úmyslu pojmout potisk netradičně a více kreativně, pak nesmí taška vypadat „přeplácaně“, ale původní úmysl musí být jasný.
Využít reklamní papírové tašky mohou i města k pozvednutí své prestiže. Pokud si například návštěvník infocentra odnese propagační letáčky a brožury v reklamní papírové tašce, která je ozdobena motivy města, pak ji jistě hned tak do koše nevhodí.
- Bude ji brát jako jeden ze suvenýrů, které si ze své dovolené přivezl.